Sunday 25 March 2012

Tahniah.. Menjadi Sebahagian Dari Rakan Niaga Kami


Dari comment:
"Tq syida dari Johor kerana berminat jadi pengedar/distributor kami. Proses merunding harga sedang berjalan. Kami menjanjikan perkhidmatan terbaik dengan stok segera.. (ready stok) "


"TQ norasyikin kerana berminat menjadi ajen kami. Kami amat berbesar hati kerana bermiat untuk menjadi sebahagian dari rakan perniagaan Saizue. "


Kepada pelanggan diluar sana yang berminat untuk menjadi pengedar/ ajen kami. Pihak Saizue Collection amat-amat mengalukan penglibatan anda menjadi rakan niaga kami.
Kami masih kekurangan ajen/pengedar di seluruh Malaysia untuk meluaskan lagi perniagaan batik,  kain tudung bawal, baju kelawar, jubah moden dan lain-lain produk yang akan diupdatekan. Kami di Saizue Collection akan menjanjikan perkhidmatan terbaik untuk anda.

Anda merupakan keutamaan kami. 

Kepada yang berminat, jangan dan jangan tunggu lagi. Jangan takut untuk mencuba. Perniagaan ini menjanjikan pulangan yang lumayan disamping modal yang minimum.
Terus menghubungi kami untuk mendapatkan keterangan lanjut. Anda boleh samada call/sms/emel/fb untuk mendapatkan keterangan/bimbingan berkenaan produk/perkhidmatan yang ditawarkan. Terima kasih..

no.tel : 019-3192595 / 013-2851897
Emel : saizueengineering@yahoo.com
facebook : http://www.facebook.com/saizuecollection

3 comments:

SaiZue Enterprise said...

tq Sabihah Shuhada dari baling kedah. Anda telah membuat pilihan yg tepat. Kami akan berurusan dengan anda selepas ini..

SaiZue Enterprise said...

Tq Norsahidah. Kami amat mengalu alukan kesudian anda untuk berurusan dengan pihak Saizue Collection

Jihah dari Shah Alam. Anda boleh berkunjung ke lokasi promosi kami untuk keterangan lanjut.
Lokasi : Seksyen 13 Shah Alam
Masa : Hari Ahad
Jam : 7.30 pagi - 12.00 tghr.

SaiZue Enterprise said...

penghantaran ke Shah Alam tidak akan dicaj. Jika kuantiti banyak. TQ